Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność i wigor. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant treningów aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj erekcja

Napisano w problemy z potencją Tagi: , , , , , ,