Klucz do twojej mocy

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki lub totalne
potencja
usunięcie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub dobrej wagi ciała też może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest zdrowe serce

Działaj wedle zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Napisano w problemy z potencją Tagi: , , , , , ,