Miesięczne archiwa: Marzec 2017

Jedni chudną z potrzeby, inni kierują się modą

615338001-images8.jpg

  Dzisiaj panuje wielka moda na gubienie zbędnych kilogramów. Gubienie dla jednych jest potrzebą, dla innych hobby. Czasami panie są zgrabne, ale mają zamiar schudnąć. I to nie ma sensu. Jeśli jednak ktoś ma 10, 20 czy 30 kilogramów nadwagi

Napisano w dieta

Jedz i chudnij!

893834656-images6.jpg

Zdrowa dieta dobra dla każdego Trzeba jeść, aby zrzucać nadwyżkowe kilogramy. Jednak chudnąć {trzeba|należy| efektywnie. Białko przyspiesza przemianę materii aż o 25 procent. Białko trzeba włączać do śniadania, obiadu oraz kolacji. Źródłami białka są kurze jaja, mięso, produkty z mleka.

Napisano w dieta

Gub nadwagę i czuj się świetnie

553712636-images3.jpg

  Chudnięcie jest projektem, który powinno się starannie opisać. Warto stworzyć dokładny plan oraz menu. Nie wolno jeść 1000 kalorii lub mniej, bo to za mało, a organizm rozpocznie konsumować uzbierane zapasy kaloryczne. Należy pójść do lekarza lub specjalisty do

Napisano w dieta

W szczupłym ciele zdrowy duch

735453890-images1.jpg

Dieta oraz ruch na pewno tak, jednak o skutecznym odchudzaniu przesądza panowanie nad jedzeniem między posiłkami. Jedzenie między daniami jest szkodliwe, nie działa optymalnie na ludzki organizm i sprawia, że mnóstwo osób nie może zrzucić nadwyżkowych kilogramów. Organizm powinien funkcjonować

Napisano w dieta

Zdrowy senior i jego forma

252623480-Fotolia_45278531_XS.jpg

Osoby starsze muszą szczególnie monitorować kilgoramy oraz własne zdrowie. Im chudszy człowiek starszy, tym optymalniej dla niego. Nadwaga obciąża i stanowi ogromny balast. Seniorzy muszą dbać o dobrą wagę i nie pozwalać sobie na nadmiar kilgoramów. Czekolady, tłuste mięso, nadmiar

Napisano w dieta

Dbaj o zdrowie i żyj długo

64135351-images2.jpg

  W zamierzchłych czasach, czyli kilkaset lat przed nami, nadwaga była symbolem dobrobytu i zdrowia. Chudzi byli wieśniacy konsumujący kaszę na co dzień i mięso rzadko. Otyli byli wielcy bogaci. Ich waga była dowodem tego, co najlepsze. Na ich stołach

Napisano w Uncategorized

Plan żywieniowy jest metodą na formę

1342552277-roze.jpg

  Lekkostrawna dieta {sprzyja zdrowiu oraz samopoczuciu|jest optymalna dla zdrowia oraz sił fizycznych. Chińczycy, Wietnamczycy, Koreańczycy żyją długo. Jedzą optymalnie a także zachowują dobre samopoczucie do do śmierci. Ryż, algi, sushi – takie dania sprzyjają dobremu samopoczuciu oraz posiadaniu delikatnej

Napisano w Uncategorized

Aktywność fizyczna i dieta to świetnie połączenie

303086402-images6.jpg

Zdrowo żyj i bądź Elegancka sylwetka i szczupłe kształty to zdrowie Zdrowe żywienie oraz aktywność fizyczna, czyli ruch, są optymalnym połączeniem. Dzięki takiemu rozumowaniu kilogramy znika bardzo szybko, a człowiek odzyskuje siły fizyczne i radość z funkcjonowania, jest lżejszy, ma

Napisano w Uncategorized

Szczupły znaczy zdrowy

1243350255-45.jpg

  Zdrowy człowiek jest szczupły i nie posiada zbyt wielu kilogramów. Jego sylwetka jest szczupła i unikatowa. Nadmiar kilogramów to nie tylko nadmierna ilość kilogramów, lecz także niezdrowe serce, stawy, komplikacje z kręgosłupem. Z tego powodu nadmiar kilogramów trzeba pożegnać

Napisano w Uncategorized

jJedz zdrowo i nie tyj

900165766-04bktkpTURBXy9iMjM0ZTI3NDQ5ZmI2ZDUzNzE4MDIxMmIyMmQ5OWI3MC5qcGeRkwIAzQHk.jpg

Skuteczna dieta znaczy spożywanie warzyw, owoców, roślin strączkowych – a wszystko to w wyliczonych ilościach. 40 procent diety powinny stanowić warzywa. W efektywnej diecie powinny znaleźć się pomidory, papryka, bakłażan, cukinia, brokuły, botwinka, cebula, czosnek, cykoria, dynia, fasolka szparagowa, kalafior,

Napisano w Uncategorized